Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Gençler, marka ortaklıklarımız ile sunduğumuz fırsatlar arasından en çok kahve, giyim ve etkinlik tercihlerine yöneldi. Selfy’de gençlerin en çok kullandığı dijital medya uygulamaları yönüne sunduğumuz sınırsız internet fırsatında 2023 yılında toplam 50 milyon GB mobil internet kullanımı gerçekleştirildi. Bu tercihler gençlerin ilgi ve eğilimlerini anlamamız açısından da bize faydalı bir rehber oluyor. Gençlerin eğilimleri dönemsel olarak değişkenlik gösterebiliyor” dedi.
50 milyon GB internet kullandırdı

TÜRK Telekom’un gençlik markası Selfy’nin sunduğu sınırsız internetle kullanılan mobil internet 2023’te toplam 50 milyon GB’a ulaştı.
More Stories
Altından bir rekor daha!
Şarkışla Hayvan Pazarı, Şap Hastalığı Nedeniyle Kapatıldı
Uludağ İhracatçı Birliklerinin ocak ayı ihracatı 3,1 milyar dolar oldu